Specyfikacja techniczna

Parametr
FA
ST
ER
Model silnika
4T-
4T
4T
Moc silnika (znamionowa):
3000W
3000W
3000W
Zabezpieczenie termiczne silnika:
TAK
TAK
TAK
Pojemność baterii:
70Ah
42Ah
42Ah
Cykle ładowania
600
600
600
Reset BMS
TAK
NIE
NIE
Waga
70 kg
54 kg
54 kg
Szerokość kierownicy
700 mm
700mm
700mm
Rodzaj hamulca:
hydrauliczne
hydrauliczne
hydrauliczne
Rozmiar tylnej tarczy hamulcowej:
220mm
203mm
203mm
Zacisk hamulcowy:
4-tłoczkowy
4-tłoczkowy
2-tłoczkowy
Amortyzator przedni:
DNM USD-8s
DNM USD-8s
ZOOM
Damper:
XLJOY DNM DV-22AR
XLJOY DNM DV-22AR
XLJOY DNM DV-22AR
Czas ładowania:
do 12h
do 9h
do 9h
Zasięg przy prędkości 25 km
350 km
180 km
180 km
Sterownik
Sabvoton 150
Sabvoton ML7260
Sabvoton ML7260
Ograniczenie prędkości do 25km/h
TAK
TAK
TAK
Taśma antyprzebiciowa
TAK
TAK
TAK
Nóżka
TAK
TAK
NIE
Światło przednie, licznik, klakson
TAK
TAK
NIE
Światło STOP
TAK
TAK
NIE
Lusterka P/L
TAK
TAK
NIE
Błotniki
TAK
TAK
NIE
Ładowarka
7A
7A
5A

Jeśli masz jakieś pytania zapraszamy do kontaktu

FAQ

Czy można jeździć e-bike po ulicach ?

Ebike nie spełnia wymagań normy EN15194, która określa wymagania dla rowerów ze wspomagjącym napędem elektrycznyczym (EPAC-Electrically Power Assisted Cycle). Dlatego ebike nie jest przeznaczony do jazdy po drogach publicznych, jest zwolniony z obowiązku rejestracji, ubezpieczenia, posiadania prawa jazdy.

Jaki zasięg i od czego zależy ?

Zasięg zależy między innymi od Twojej wagi, ukształtowania terenu po jakim się poruszasz, charakterystyki jazdy a nawet wiatru. Możemy posłużyć się przykładem: Waga kierowcy 85 kg, teren różny, jazda mieszana - lekko ponad 100 km. Jazda z prędkością do 25km/h - około 180 km.

Jak się włacza i wyłącza ebike ?

Ebike włączasz za pomocą karty lub klipsa, dzięki temu nie trzeba montować stacyjki na kluczyk, która szybko się wyrabia i przepuszcza wodę.

Po co są pedały, skoro nie można używać ich jadąc powyżej 25 km/h ?

Żeby używać ich podczas spacerowej jazdy lub gdy rozładuje się bateria.

Czemu w ebike nie stosuje się przerzutek ?

Bo jeżdżąc ebike w ogóle się ich nie używa.

Ile cykli ładowania ma bateria ?

600-700

Jaka jest różnica w sterowniku blokowy – sinusoidalny – wektorowy ?

Blokowy - sterowanie napięciem, głośna praca silnika, gorsza wydajność pracy w stosunku do sinusa. Wektorowy jest sterowany prądem (momentem obrotowym) praktycznie bezgłośna praca silnika, wysoka wydajność, niższe zużycie baterii w stosunku do blokowego i sinusa.

Czemu bateria nie może być przechowywana gdy jest do pełna naładowana ?

Sktutkuje to szybszą degradacją ogniw. Z biegiem czasu/cykli zmiejsza się ich pojemność oraz rośnie rezystancja wew. a pozostawianie baterii w stanie "full" znacznie przyspiesza ten proces. Już po 1 roku przechowywana (nie używana) w pełni naładowana bateria traci 30% swojej pojemności.

Czy sterownik jest zabezpieczony termicznie ?

Tak, ustawiona jest temp. ograniczenia mocy i całkowitego odłączenia poboru prądu.

Czy bateria jest zabezpieczona termicznie ?

Tak

Dlaczego podczas odkręcania manetki występują skoki w napięciu akumulatora ?

Każde ogniwo ma swoją charakterystykę rozładowania. Pobór prądu powoduje spadek napięcia na ogniwie, im większy pobór prądu tym większy spadek napięcia. Spadek napięcia tzw. SAG może być większy lub mniejszy w zależności od budowy baterii, zastosowanych ogniw oraz wartości prądu pobieranego przez odbiornik np. sterownik silnika.

Czy można myć ebike wodą pod ciśnieniem ?

Tak, max. ciśnienie do 1 bar

Podstawowe części wykorzystywane do produkcji

Rama

Rama stalowa z wytwarzaną próżniowo obudową z tworzywa sztucznego w której zastosowano wysokiej jakości plastik ABS i PMMA odporny na pęknięcia. Wspornik dolny – stożkowy kwadrat (suport z uszczelnionymi łożyskami). Konstrukcja ramy spawana z zamkniętych profili kwadratowych, dzięki czemu jest bardzo mocna, wytrzymała i pojemna. W ramie modelu FA mieści się potężna bateria zbudowana z 400 sztuk ogniw oraz sterownik Sabvoton 150. Jedyna taka konstrukcja na rynku o tak dużej baterii i sterowniku w środku ramy. Dzięki temu możemy pokonywać kłody o sporych średnicach ( jeżdżąc konstrukcjami ze sterownikiem zamontowanym na zewnątrz, nie mamy takich możliwości w ciężkim terenie). Mocowanie suportu w wahaczu jest idealnym rozwiązaniem na pracę łańcucha oraz jego naciąg, nie musimy montować napinacza, który nie sprawdza się, powodując przeskakiwanie łańcucha i stukanie o wahacz. Możliwość montażu sterownika wewnątrz ramy przy tak dużej baterii jest wielkim atutem, przewody fazowe i hali są dobrze zabezpieczone przed wodą. Konstrukcja nośna ramy spawana z profili zapewnia ogromną wytrzymałość.

MOTOR QS 205 50H V3

Typ silnika 30*4T (820 RPM, 72V, 11.39kV) / Moc nominalna 3000W (chwilowa 6000W-10000W) / Moment obrotowy 182Nm
Możliwość zastosowania 7 typów silników o różnym uzwojeniu, od modelu 3T- do 5T, od mocy 17,71kV do 9,03 kV, od 1275 RPM do 650 RPM.
 Silniki dobieramy pod kątem naszego stylu jazdy. Moment większy kosztem mniejszej prędkości lub większa prędkość kosztem mniejszego momentu.

Jeśli masz jakieś pytania zapraszamy do kontaktu

Sterownik Sabvoton SVMC072150 (72V 150A max)

Najlepszy sterownik na rynku. Parametry sterownika można zmieniać samemu, dzięki temu można ustawić ebike idealnie pod swój styl jazdy. Im dłużej jeździsz na ebike tym szybciej rośnie chęć na zwiększanie mocy, w tym sterowniki jest to w prosty sposób do ustawienia.

Bateria 70Ah/72V/20s/20p/SANYO NCR 18650GA/5000Wh

Mając taką baterię, zapominasz o tym, że zabraknie Ci prądu podczas wypadu. Dobraliśmy optymalną wielkość baterii tak, aby sterownik zmieścił się do ramy. Pojemność baterii pozwala w pełni korzystać z możliwości sterownika, do 150 A z baterii i 300A w fazy silnika.

Szerokie 2.75”opony i 21" obręcze stalowe moto

Stosujemy obręcze o jednakowych wymiarach (przód i tył) nie podobają się nam konstrukcje z mniejszym kołem z tyłu 🙂 więc takich nie robimy. Silnik zaplatamy tylko i wyłącznie w obręcz stalową, obręcz aluminiowa po pierwszej ostrej jeździe w lesie zostaje zdeformowana. Każde koło centrujemy na centrownicy z zegarami dokładnymi do 0,1mm

Dwu półkowy amortyzator DNM USD-8s (olejowo-sprężynowo-powietrzny) o skoku 200mm (potrójna regulacja). Damper DNM twardość sprężyny 750lbs.

Hydrauliczne 4-ro tłoczkowe hamulce firmy MAGURA MT5

Poczwórna moc hamowania. Lekki uchwyt hamulca MAGURA z materiału węglowego, zapewnia w połączeniu ze specjalną dźwignią wykonaną z aluminium doskonałą ergonomię. Posiada super sztywny czterotłokowy zacisk hamulca, klocki hamulcowe do wyższej siły hamowania w każdej możliwej sytuacji na drodze.

Jeśli masz jakieś pytania zapraszamy do kontaktu

Pływające tarcze hamulcowe MAGURA o średnicy 220 lub 203mm

Pozwalają osiągnąć maksymalne parametry hamowania. Istota rozwiązania polega na trzyczęściowej budowie dysku, która umożliwia automatyczne pozycjonowanie powierzchni roboczej. Produkowane w oparciu o filozofię H.S.C.C – High Strength Cooling Configuration czyli wysokiej odporności mechanicznej towarzyszy adekwatna zdolność rozpraszania ciepła generowanego w czasie hamowania. Rdzeń tarczy: jest to pająk aluminiowy, który jest lekki a jednocześnie pozwala uzyskać bardzo wysoką sztywność. Powierzchnia robocza jest wykonana ze stali. Powierzchnia hamująca jest połączona z pająkiem za pomocą sześciu nitów. Aluminiowe elementy pomagają rozproszyć ciepło generowane w czasie hamowania tak skutecznie, że ryzyko zwichrowania tarczy od temperatury jest nieporównywalnie niższe niż w przypadku jednoczęściowych rotorów. Dzięki temu, że pomiędzy pająkiem a powierzchnią roboczą są nity to tarcza jest ruchoma! Od razu trzeba jasno powiedzieć, że luz roboczy jest NIEWYCZUWALNY w rękach i dokładnie tak powinno być. Ten minimalnych ruch umożliwia optymalne ustawienie tarczy względem klocków hamulcowych dzięki czemu okładziny pracują całą powierzchnią.

Platformy - Pedały Dartmoor STREAM

Lekkie pedały platformowe wykonane z odlewanego aluminium. Cechują się bardzo niskim profilem, mocną budową i bardzo dobra przyczepnością. Oś wykonana ze stali Cr-Mo. Wyposażone w łożyska kulkowe. 10 szt. wymiennych pinów na stronę.

Jeśli masz jakieś pytania zapraszamy do kontaktu